Laatste dag - Reisverslag uit Tororo, Oeganda van Henk en Nellie Vliet - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Tororo, Oeganda van Henk en Nellie Vliet - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Henk en Nellie

Blijf op de hoogte en volg Henk en Nellie

21 December 2017 | Oeganda, Tororo

Wat is de tijd toch weer snel voorbij gegaan. Vandaag inpakken en opruimen. We zullen de hagedissen die ons regelmatig lieten schrikken gaan missen en natuurlijk de muziek in de nacht. Wat we het meest gaan missen zijn onze vrienden en de kinderen in Chawolo.
Kevin en Emma kwamen gedag zeggen en nog een bakje drinken. Emma zou zeker de koffie gaan missen, gelukkig hadden we nog wat over. Michael onze chauffeur was al vroeg, maar we moesten nog even een interview met Tim en Wilma maken. Daarna ging Tim weer verder met oefen en zongen de kinderen speciaal voor ons nog twee liederen. We namen afscheid van elkaar en konden uiteindelijk 12:00 uur vertrekken. Het eerste half uur reden wij over de roodbruine zandweggetjes en daarna de geasfalteerde wegen naar Kampala. Onderweg zagen we verscheidene gestrande vrachtwagens die van de weg waren geraakt. Ongelukken komen veel voor op deze drukke twee baans weg van Kampala naar Mombassa!. In de Kampala was het wederom druk, maar gelukkig wist Michael een alternatieve route. We gingen zijn vrouw Joan en zoon Mikael ophalen, want we zouden nog met elkaar een hapje gaan eten. Het kopen van souvenirs ging helaas niet meer lukken, er was nog maar net genoeg tijd om met elkaar te eten. Daarna reden we naar het vliegveld en zwaaiden Michael en Joan met Mikael ons uit.